Mysdag

Idag jag jag och dottern haft en mysig dag tillsammans inne i värmen.

Vi har lekt och myst till film. När vi myser till filmen så somnar dottern. Så ligger och myser en liten stund till med henne innan jag lägger henne i sängen 
(null)


Medan hon sov så passa jag på att göra klart min kalender till nästa år. 
Ville ha något lite roligare än dom som finns att köpa i affären, så pyssla ihop en själv
(null)


Är olika bilder för varje månad, någonting som är speciellt för just den månaden.
Men den är inte helt klar än finns lite små fix kvar att göra innan den är helt klar😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0