Godmorgon


Har vaknat för ett tag sen så har precis ätit frukost.

Igår kväll var jag och köpte skor med älsklingens mamma och syster, som jag ska ha till en klänning jag köpte för någon dag sedan. Jag köpte dom mest för att vi ska ha fest här i helgen och jag hade inget att ha på mig för en fest , tog aldrig med mig några fest kläder trodde inte att jag skulle behöva det.

Det är lite konstigt att du åker och shoppar här på kvällen, här öppnar dom flesta klädaffärerna vid kl 6 på kvällen och jag är van vid att du alla klädaffärer stänger då.
(null)


(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0