Marocko

Det finns så så många födelar och nakdelar med att vara i Marocko för att hälsa på älsklingens familj.

Fördelarna är:
Jag får träffa hans familj för första gången, som är jätte snäll och omtänksamma 
Jag kan sova hur länge jag vill om dagarna för älsklingens familj tar hand om barnen på morgonen 
Och jag får alltid hjälp med passning av barnen, det finns alltid någon här som hjälper mig om jag vill ha hjälp

Nakdelarna är:
Att jag inte får vara lika mycket med mina barn som jag bruka vara hemma, men det är för att älsklingens familj vill vara med dom så mycket dom kan nu eftersom det är första gången dom träffar barnen 
Det luktar som fabrik och hästbajs nästan överallt jag varit 
Och alla tittar jätte mycket på en när man går ut 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0