Bakning

Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma med lite lek, bakning av kanelbullar. 
Bakning var inte så jätte roligt att hjälpa till med för dottern, men att bara få sitta med mamma medan hon baka var något som gick bra, fast inte hela tiden utan man måsta springa och leka lite emellan med. Hon har myror i brallan min dotter, kan inte riktigt sitta still länge, men det är väll så det ska vara när man är 1år.
(null)
(null)

Innna sovdags så blev det även ett bad. 
Just nu sitter jag och tittar lite på tv och tar det lugnt, innan även jag ska gå och sova 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0