Graviditet

Ibland önskar jag att man kunde få bestämma lite själv när man vill föda och inte behöva vänta på att barnet bestämmer sig för att det är dags.

För ibland kan det verkligen vara jobbigt att vara gravid, men all värk som man har och ha en mage som är i vägen hela tiden. 

Just nu är en sån gång då jag önskar att jag skulle kunna säga åt min unge att komma ut.
 Känner att min mage är i vägen hela tiden, kan inte sitta på ett bra och skönt sätt, sova riktigt vaknar flera gånger på natten för att jag inte ligger nå bra eller för att jag mår illa och när jag leker med min dotter. Antingen gör det ont, jag blir ur och måste sätta mig ner eller så börjar jag må illa.

Sen tycker jag att det är dags för min lille i magen att komma ut så jag kan så hålla den i mina armar och ge den all min kärlek.

Men finns inget man kan göra, mer än att ha lite tålamod till ungen väljer att komma ut. För alla besvär man har under graviditeten, även smärtan man måste gå igenom för att ungen ska ut.  Är så värt det när man får ungen i sina armar för första gången.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0