Klart

Igår när mina händer coh fötter blev klara så var jag för trött för att blogga. Det är så sköt att inte behöva tänka på att man ska föra så himla försiktig med allat man gör så att man inte för störr det dom har målat åt en. 
 
Sist när dom fixa mina händer och fötter så gjorde dom det sent så jag fick sitta uppe typ hela natten för att inte förstöra det dom gjort, det är inget jag vill ska ske igen. Nu kommer dom alltikd att få göra det så att jag kan tvätta händerna och fötterna innan jag går och lägger mig. 
 
 
Just nu sitter jag och bara tar det lugnt med en film efter feukosten, men ska snart gå ut och handla lite.
Vill vänta på att  det ska bli lite kallare innan jag går ut är så varmt och jobbigt att gå ut nu, allra helst när jag är gravid i 7 månaden. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0