God jul

Det var ett tag sen jag skrev något, men ibland känner jag bara att det blir för mycket med allt man måste göra, så då tänker jag inte på att jag har en blogg som jag måste skriva i. Men jag ska försöka att bli bättre. 

Idag är den första dagen på ca en vecks som jag äntligen kan sitta och ta det lite lungt. Det har varit något varje dag, som julhandlag av mat, har även behövt köpa någon julklapp så här i sista minuten. 
Sen blev det uppesittarkväll med syrrans familj, som även sov över här, så vi fira julen tillsammans med. På jul kom även mina två andra små syrror som fortfarande bor hemma hos mamma.

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0