Dålig

Som jag har skrivit tidigare så är jag dålig på att uppdatera min blogg, vet inte rikitigt varför det blir så. 

Är väll lite för att jag känner att det blir för mycket för mig med allt som måste göras, som städning, handling, sjukhusbesök, matlagning och ta hand om min dotter. 
Speciellt dom dagar då jag inte alls mår bra på grund av graviditeten, mår ofta illla och många gånger av dom dagarna så vill jag bara ligga och ta det lugnt.

Sen glömmer jag bort att jag ska blogga, när det blir alldeles för mycket saker att göra på en och samma dag 

Men som jag sagt tidigare så ska jag försöka att bli bättre på att upptatera min blogg.
Och blir jag inte det så får jag väll inse att bloggandet kanske inte riktigt är min grej och sluta blogga.

Om det inte är någon som kan komma med något tips till mig,hur jag blir bättre?  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

patricia.blogg.se

Min blogg handlar om mig och min familj, om vad vi gör om dagarna. Kommer även att bli en del fotografier då jag tycker om att fota

RSS 2.0